
I Dit Lægehus bestræber vi os på, at der er gode vilkår for både personale og patienter. Vores mål er simpelt; vi ønsker gode patientforløb og glade medarbejdere.
For at kunne imødekomme det stigende behov for besøg hos egen læge samt sikre let adgang, sikker behandling og hurtig iværksættelse af videre tiltag for vores patienter prioriterer vi:
- at have en stor personalegruppe i klinikken med et højt fagligt niveau, flerårig erfaring og en bred vifte af kompetencer
- mulighed for, at patienten kan få en tid samme-dag (TSD-tid) i klinikken
For at kunne få en TSD-tid i klinikken, skal du blot ringe til klinikken mellem kl. 08.00-08.45 den pågældende dag.
Med TSD-tider forsøger vi at undgå lange ventetider på konsultationer i klinikken.
Daglige konferencer
Vi har dagligt 2 tværfaglige konferencer. Her gennemgås dagsprogrammet, hvor der informeres om historik, symptomer mv., så sygeplejerske og læge er forberedt på, hvad du som patient kommer til undersøgelse for. På denne baggrund dannes der en plan for undersøgelser/behandlinger.
På konferencerne gennemgås også de patienter, der er tilset i klinikken tidligere på dagen.
Lægerne i klinikken træffer dermed beslutninger for alle undersøgelser/behandlinger for alle patienter, der ses i klinikken - både før og efter konsultationerne. Lægen tilkaldes desuden også under konsultationen ved evt. tvivlsspørgsmål.
Alle tiltag ift. din behandling er således ordineret/godkendt af lægen i klinikken.
Telefontid
- Sygeplejerskerne har telefontid hverdage fra kl. 08.00-8.45. Sygeplejersketelefonen besvares dagligt af 2-3 sygeplejersker.
- Sekretærerne har telefontid kl. 08.00-12.00. Her vil 2-4 sekretærer være klar til at tage imod receptfornyelse, tidsbestilling, vurdering af medicinske spørgsmål o.l.
- Fra kl. 12.00 lukkes telefonen. Herefter er det kun akutte problemstillinger, der behandles.